راه‌حلی خوشمزه برای “ لک های صورت ”
دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه

0213 راه‌حلی خوشمزه برای “ لک های صورت ”

جوش و لک صورت به شکل های گوناگون بروز می‌کند که دانشمندان در جدیدترین مطالعات خود علت اصلی بروز این لک ها را در صورت کشف کرده‌اند و راه‌حل های درمانی را نیز برای آنها بررسی کرده‌اند.

0120 راه‌حلی خوشمزه برای “ لک های صورت ”

به نقل از باشگاه خبرنگاران، مواد آرایشی، دست کاری کردن جوشها، هوای آلوده و رژیم غذایی نادرست از اصلی ترین عوامل بروز “جوش” و لک در صورت به شمار می‌آید که خوشمزه‌ترین داروها برای برطرف کردن آنها توت‌فرنگی، نارنگی و میوه‌های دارای ویتامین ‌C است.
گفتنی است، پرتقال از میوه‌هایی است که به دلیل اسید بالایی که دارد می‌تواند عفونت ها را در بدن از بین ببرد و به عنوان یک “کپسول آنتی بیوتیک” عفونت ها، جوش و لکه‌های پوستی را نابود کند.
بررسی ها نشان می‌دهند، حتی ماساژ پوست با میوه‌ها و پوست میوه‌هایی که حاوی “ویتامین ‌C “بالایی هستند باعث می‌شوند این دردها تسکین یابند.
نتایج مطالعات نشان می‌دهند، دانشمندان با انجام آزمایش روی تعداد زیادی از افرادی که از بیماریهای پوستی رنج می‌بردند دریافتند خواب کافی و خوردن میوه‌هایی نظیر پرتقال قبل از خواب باعث می‌شود تا بعد از خواب پوست از “شفافیت “کافی برخوردار باشد و از لکه‌ها و جوشها به میزان زیادی کاسته شده باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 16 بهمن 1392برچسب:سلامتی پوست,
ارسال توسط nazanin